before & after

Isnin, 28 Februari 2011
korang dh bace kan mende ni dari atas smpai kebawah??dan bawah ke atas??emm..tu baru contoh pertame..cmne lak ngan contoh ke2 yg saye kasi kat bwh ni.....

                                            LELAKI= KETIKA SEDANG HANGAT BERCINTE
sayang..comot la sos kat pipi sayang tu..meh abang tolong lapkan...hehe..comot2 pon..ayang tetap  cute la....
((hahaha..geli giller))
                                          LELAKI= SELEPAS BEBERAPA TAHUN BERKAHWIN
ishh!!nape awk ni comot sgt??sampai sos boleh tersesat kat pipi??memalukan saye je...jage diri pon awk xreti...mcm mane tah nk jage suami..eeee...geli saye tgok awk ni taw.....bile saye ckp nk poligami,awk xbg.
hehe..kejam x example yg aq kasi tu..tp x heran la kat semua contoh2 ni...sbb masih ade lagi yg lebih teruk ..sbb tu la..kpd korang2 semua..aq nasihatkan..waktu bercinte tu..jgn selalu berjumpe..nanti..bile kawen..masing2 mule bosan dgn pasangan masing2...ataupo..xyah bercinte langsong..sbb bercinte ni adelah haram disisi Islam....oleh itu..berakhirlah coretan aq....kalau ade rase x kena dihati pasal entry aq ni..ringan2 kan lah tgn anda untuk mengomen..sekian..mekasseyy!!

1 313 orang mengomen:

  1. Sofi_DrummEr berkata...:

    hahaha.. big mistake!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK