AINA AHMAD MENIMBULKAN KONTROVERSI

Rabu, 16 Mac 2011
korang ingat tak entry aku yang pasal join segmen BEN ASHAARI ?hehe,dalam entry tu aku ade tulis yang aku tak suke masok blog AINA ..pastu mase JOYAH tu baru balik dari asrama...aku suruh dye bace entry tu..haha..dye marah giller..sbb aku labelkan dye sbg pemalas...hik;D..tp dye marah sekejap je...aku tahu yg dye tu duduk asrama..mane la ade mase nak berblogging ni.....aku sajeje waktu tu...saje nak timbulkan kemarahan dye...kalau korang nak tgok entry aku pasal segmen bersama BEN ASHAARI tu...korang klik DISINI ..kalau korang nak bace entry aina yg pasal dye marah aku tu..korang klik kat SINI ..ok la...selamat penin kepala!!

                       aina hantar mcg kat shoutbox,suruh aku bace entry kemarahan dye...takotnyee

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK