asik2 design header baru(tamak haloba)

Khamis, 24 Mac 2011
aku ni asik wat header baru je....sampai kan takde idea nak tulis blog...hikhik...sbnrnye mmg aku takde idea pon..sbb tu ar aku wat header...takde keje la...dan.....header pertama yg aku create adelah............jeng-jeng-jeng

aku tak puas hati lagi...lepas tu aku buat yg bwh ni pulak..........................jeng23...
                                                         dan seterusnye...........

     header kat atas tu tak sampai berape minit je aku gune....hik!;D..sebabnye..burok sgt......dan yang sekarang ni..aku gune header............taraaaaaaaaaa......

 maju sket...tulisan ade 3d gitu...kahkah..... ok..dah.. abis...hehe.....ops...aku ade nk cite sket ni....td.. mase aku follow kat blog pipotgraphy.blogspot kan...aku jadik follower dye yg ke 313...huhu..gumbiranye....aku gmbire sbb....nombr tu nombor bertuah aku...bukan nombor ekor ye...tp nombor tu merujuk kepade bilangan tentera Rasulullah waktu perang badar suatu ketika dahulu..dan 313 juga bilangan keseluruhan para Rasul....ok2..berbalik kpd nombr 313 td...aku ade printscreen gambar nye...check it out pic kat bwh...
              klik pada gambar untuk terus ke blog pipotgraphy.blogspot ...

5 313 orang mengomen:

  1. mata mcm heliza pulak.. sat lg kalau ayesha da buat tutorial pasal churp2, br info tau.. cz sblm ni duq cr siapa yg ajo tp tk jumpa so boleh la aja sendiri...

  1. ok dah siap... selamat berjaya.. iklan churp2

    http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/03/letak-iklan-churp-churp-dalam-belog.html

  1. Tasha berkata...:

    pndainya buat header.....

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    @Tasha hehe...xde la pandai sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK