CONTEST "Aku dan Kaca Mata"

Ahad, 20 Mac 2011
hehe...sory K.Yaty ...terlambat update pasal contest ni..hehe....semalam kot...K.Yaty tag saye kat contest ni...tp tak sempat nak buat entry.skrg baru ade mase.......contest ni di owner oleh fara yusnairita  ..check it out banner kat bwh..

klik pada gambar untuk shortcut ke blog beliau......pastuh...aku dgn perasaan malu tambah bebal ingin meletakkan gambar ni...jap nak upload jap....

tgokla..betape buroknye..dah la tak jelas..burok plak tuh...bhahaha...
  •      aku sayang spect yg aku pakai tu sbb spect tu adelah kenangan waktu aku ngan kengkawan jenjalan..tetiba jumpe spect tu tepi longkang..puihhh!!!..tak senonoh tul..hehe..takde la....spect tu beli kat pasar malam je 10 henggit...skang ni dh ilang dh..
ok la...then i nak tag makhluk chomel ni....

2 313 orang mengomen:

  1. Fara VavaVoom berkata...:

    thanks3 join,, sudah folow :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK