GROUP MENGUMPAT?

Isnin, 28 Mac 2011
weh2..sape gak yang pikir blog aku ni group mengumpat?hallu3...terase aku dowh!.. T__T ...papepon...cube korang tgok kat gambar bwh ni....
tah pape la korang search..yg xde kene mengena ngan blog aku pon ade...tp aku bersyukor yang teramat sgt.....sbb xde sape yg search mende lucah kat blog aku ni...maksodnye blog aku ni masih suci-muci n masih anak dara sunti lagi...bhahahah..new title for my blog...jgn lak pasni..mentang2 la aku ckp blog aku suci..korang sengaja duk search mende lucah2...itu dh kire mengkhianati tu..hahaha....ceh..pasal mende ni pon nak berkire...tah pape!...

p/s::sesape nak wat header transparent...sile info kat shoutbox saye ye...RM5.00 untuk satu header...bank in or topup...untuk contoh2 header transparent yg saye penah create....klik DISINI....sekian...

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK