penyembahan syaitan

Sabtu, 5 Mac 2011
tajuk mcm dh gempak...tp..mende yg aq nk cite ni lg gempak beb...korang penah x amik port pasal lambang tgn yg selalu korang wat??even though..korang kena la tahu jugak kan?tgok gmbr bawah...



confirm korang penah buat kan lambg tgn yg mcm ni?konon rock la...whtever...but...one thing yg aq nk bgtaw kat korang adelah...inilah lambang tgn yg dilakukan oleh para penyembah syaitan...perlukan lebih bukti?tgok gmbr bwh....
zwani.com myspace graphic comments


kenape aq ckp diorg ni penyembah syaitan.?meh sini aq nk cite...antare diorang ni adelah kristian dan yahudi..tapi sebenarnye..kristian dgn yahudi xpernah berbaik pon...sejarah pergaduhan mereka adelah ketika yahudi membunuh Yahuza yg Tuhan rupakan seperti wajah Nabi Isa yakni Tuhan org kristian.korang taw kan sejarah ni?xkanla xtaw...sejarah paling penting untuk org islam.....jd..korang nmpk kan?xmungkinla org kristian boleh berbaik dgn golongan yg pernah membunuh Tuhan mereka suatu ketika dahulu..tp..diorg ni berbaik..sbb diorg ni mmg sesame penyembah syaitan..tidak wujud same sekali yahudi ataupon kristian sesame diorang...yahudi sendiri ditipu oleh mereka..melalui Zionist!untuk sejarah yg lebih detail lg.permulaan mereka sebenarnye adelah kes gile kuase..diorg sebenarnye tentera salib(kristian) yg dikenali sebagai Knight Templer yg bleh dikatakan cukop alim dalam agame diorg tu..tp disebabkan mahukan lebih kekuasaan ataupon dalam bahase saintifiknye adelah..Gile kuase!diorang mencari lebih lg ilmu..bukan ilmu yg bermanfaat..tp sihir!.akhirnye..mereka menjumpai suatu harta iaitu buku sihir tertanam didalam bilik rahsia di Masjidil Aqso ketike mereka berade di Jurussalem.harta itu sebenarnye adelah buku-buku sihir purba milik bani israel yg dirampas oleh Nabi Sulaiman ..Nabi Sulaiman merampas semua buku2 sihir itu lantas disorok didalam suatu bilik rahsia dibawah Majidil Aqso.Knight Templer telah menjumpai bilik tersebut dan mempelajari simbol dan cara penyembahan sihir tersebut...sihir itu sgt hebat..lantas mereka meninggalkan agama Kristian dan mengamalkan upacara penyembahan Iblis.dgn sihir tersebut..mereka dpt berhubung dgn al-masih Ad-Dajjal yg dikurung sebelum kelahiran nabi muhammad lagi..Dajjal menjanjikan mereka kekayaan,kenikmatan,kekuasaan dan mcm2 lagi..kenikmatan yg tiada tandingan ..sbg balasan..mereka perlu    menipu ummat islam tentang penyembahan dajjal   dan juga membina Haikal Sulaiman sbg istana atau tempat untuk Dajjal apabila dye dilepaskan nanti.jadi..kisah sebenar tentang kewujudan penyembahan dajjal dan uga iblis ini adelah asal usul dari tentera salib yg dikenali sbg knight Templer..setelah kejatuhan..mereka sedaye upaye membine empayar di Eropah..tetapi..ianya dihalang oleh raja2 disana..amalan sihir mereka dibongkar..hampir semua ahli ditangkap,dibunuh dan dibakar hidup2.tp kite diajar didalam sejarah kononnye mereka yg ditangkap itu adelah para saintis yg tidak sehaluan dgn pihak gereja..dizaman kegelapan eropah namun sebahagian kecil dari mereka selamat!..dan mereka mengatur dan menyusun semula pergerakkan mereka..dan ditukar kpd name Freemason!seterusnye..Freemason menjalankan konspirasi menjatuhkan semua raja2 Eropah dan pihak gereja melalui revolusi.demi menutup semua konspirasi jahat mereka..mereka memperkenalkan istilah "rennaissence"dalam sejarah..make oleh itu..segale rancangan jahat mereka dilihat mulia dalam lipatan sejarah.tertipulah bangasa Eropah..sedang mereka di Perintah oleh para penyembah sYaitan!setelah mereka di eropah.mereka memperluaskan kuase mereka diseluruh dunia bermulalah era penjajahan yg dilakukan oleh british!yahudi dipakse membina Haikal Sulaiman sbg istana untuk tempat Dajjal..dan membina sebuah negare di Iran @ Iraq..walhal..dalam Talmud sendiri ade larangan membine negare kepade bangse yahudi..pertubuhan zionist telah dirancang oleh Freemason untuk menindas kaum yahudi..Yahudi ditipu..mereka mengatakan bahawa zionist bertujuan menyelamatkan bangse yahudi..jadi kite lihat sndiri..sedegil-degil bangse yahudi pon..mereka juga bodoh kerana ditindas oleh para penyembah syaitan..yakni Freemason..tahukah korang bahawa Barack Obama sendiri mempunyai Degree Freemason??


kerana itulah para Rabbi Yahudi yg menyedari agenda jahat tentera dajjal ini..berusaha menyedarkan manusia bahawa mereka ditipu oleh Zionist!.....ok2..berbalik kpd cerite antare yahudi dan kristian itu..sbnrnye mereka bukan yahudi ataupon kristian..mereka adelah penyembah Syaitan!.xkan korang xtgok berite kot..kat berite utame malam2 setiap pukul lapan tu penah tunjuk depa ni berjabat tgn..ok2...kalau xtgok..xpe..aq boleh tunjuk.....?tgok gmbr bwh..





mereka ini semua adelah Yahudi dan Kristian dimate korang kan?tp..kenape diorg berbaik??pelik x?pelik x?


Allah juga melarang mereka yg islam beganding dgn kafir yg Harbi..yakni tidak menerima dan menentang pemerintahan islam...tp..apekah ini??(lihat gambar bwh)


ok...cukop setakat itu..kite lihat pula Tiang Setan yg berade dimekah...Lihat gambar bwh
tp..tahukah kite..tiang ini berade dimane-mane?


bagaimane??sudah jelas?
...............................


12 313 orang mengomen:

  1. Olate Omote berkata...:

    Waahhhh...Omote atot!

  1. Olate Omote berkata...:

    Omote atot! Tak nak! Tak nak! Tak nak!

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    huhu...naseb baek eden paham...atot-atot...

  1. FARAH TIKA berkata...:

    saye nak share..boleh?

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    boleh aje...silekan...

  1. Bro Azqar berkata...:

    ish3... pada budak3.. jgn laa tiru gaya tangan SPIDERMAN tu yekk

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    btol tu bro.....

  1. nukilanaffiza... berkata...:

    memang menakutkan...tapi tak mustahil tiang2 ni dah wujud di Malaysia...wallahualam...

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    ajaran yahudi dah merata-rata...confirm ade kot...

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Bagaimana untuk membebaskan XRumer 7.0.10 Elite?
    Beri aku URL silakan!
    Ini adalah program terbaik untuk massa posting di forum ! XRumer dapat mematahkan sebagian besar jenis captchas !

  1. Tanpa Nama berkata...:

    Cara untuk mendownload X-Rumer 7.0.10 ?
    Kirimkan saya URL silakan!
    Ini adalah program terbaik untuk massa posting di forum ! XRumer dapat mematahkan sebagian besar jenis captchas !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK