Rahsia bibir aku merah..Hahaha!

Jumaat, 11 Mac 2011
minta maap ye...gambar kat atas bukan gambar bibir aku...skang ni aku cuma nk berkongsi rahsia je,bukan petua,tp rahsia..hehe...aku punyer bibir mmg merah mcm pakai lipstick...korang tak caye??meh dtg umah aku,tgok sndiri,...aq taknak tunjuk gambar bibir aku,..sbb nk suroh korang cuba sendiri..haha.rahsianye adelah............
aq letak ubat gigi je seminggu sekali..kalau nk cepat merah..korang gune ubat gigi colgate yg mmg berangin giller tu..jgn gune ubat gigi kodomo lion milik adik korang..xpasal-pasal dye bangon tidor nak pegi skolah,..kodomo lion dye habis kene sapu dek akak dye..melainkan korang sndiri gune ubat gigi tu...lagi satu aku nk ckp kat korang ni...jgn letak ubat gigi tiap2 hari kat bibir korang tu...sbb nnti melecur..mentang2 la bibir korang dh merah,korang nk bg merah lagi..korang pegi letak tiap2 hari..jangan ye..kalo syg kat bibir korang yg mungil tu..lebih baik jgn...seminggu sekali je cukop..nanti melecur...

                                                                GAMBAR HIASAN

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK