Salma dpt 80%!!...cayyalah!!

Ahad, 20 Mac 2011
tgok mentor smalam...mmg meletop-letop la minah ni...tp ade satu part kelakar yg berlaku kat mentor semalam pasal salma..hik!;D..dye malu beb sebab ade org ckp dye tak cantik..malu la kononnye mentornye cantik..tp dye..........erm...no comment..tp lilek2 suda la cik salma oi...boleh tahan ape salma ni kan?..ala...make up sekarang ni dh canggih...tak payah buat surgery..lagipon...malam semalam muke salma ok je..tak cacat..kan? kan?ni semua Nas Ahmad punye pasal la ni...dgn selambe derk nye ckp muke salma ni tak cantik..kan dh sedey.....mmg semua pompuan akan sedey bile ade org yg ckp dirinye tak cantik..tambah2 kalo org yg ckp tu adelah lelaki...tipula kalo tak sedey...sbb pompuan dgn kecantikkan ni dah sebati sgt2 dh...kami perlukan kecantikkan-kecantikkan perlukan kami...hakhakhak...lawak je.ok2...dah abis ngomel pasal cik salma suara tinggi ni..kite ckp pasal encik Aiman...si Hensem yg kononnye ade pakej....ade ke???

hensem ke??hehe...Aiman ni adelah protege kepada Rahim Ma'arof..si rockerz tu...adelah suatu cabaran buat rahim ma'arof apabila mendapat protege yg mempunyai suara R.N.B. ...yo!..jaoh beza tu RNB dengan Rock...aiman ni dikatakan mempunyai pakej yg cukop disebabkan suaranye yg ala2 syahdu gitu..then muka dye yg hensemm kot...dan badan dye yg agak sasa...mybe...hehe..mmg la badan sasa...katenye dye ni bekas pemain bola... dan pernah mewakili negara ke Kelayakkan Piala Dunia U17....ehem2...beratur awekz....hakhak..sedey tul aku malam td....diorang dapat 15/20 je dari juri umum...untuk keseluruhan pulak adelah 48%...yo!...bwh sikit dari edry dgn protege beliau yg dpt 55%...takpela...cukop2 makan la tu kan...


Biodata Aiman Mentor 5
Mentor : Rahim Maarof
Nama Penuh : Aiman Hakin Bin Ridza Abdoh
Nama Panggilan : Aiman
Bangsa / Agama : Islam
Asal : Shah Alam, Selangor
Umur : 22
Jantina : Lelaki
Pekerjaan : Pelajar

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK