SEGMEN : AKU BENCI ROKOK !!

Isnin, 21 Mac 2011
assalamualaikum....
malas nak ckp panjang..........panjangggggggggg..........(dah tercakap)

Sila nyatakan KENAPA ANDA BENCI ROKOK ?
  •  sebab bukannye kenyang pon isap rokok nih...walaupon duit korang tak habis beli rokok..tp korang tak kesian ke kat mak bapak korang?hah!ckp nak beli spender ,baju skolah ..tp pegi kedai pok kamal..beli rokok sekotak..ceis!!..ingt aku tak tahu ke?(emo)
  • satu lagi..org ckp..kalau merokok ni awet mude..sbb ape awet mude?sebab mati muda2..muda-muda lagi dh sampai ke destinasi kehidupan iaitu kematian..sbb tu la org ckp kalau isap rokok ni awet muda..kihkih(gelak raksasa)
  • cukup tak seratus perkataan?
Pesanan buat mereka yang merokok dan bakal merokok !
  • jgn merokok!
  • merokok adelah haram disisi islam
  • bile sebut haram tu..maksudnye samela mcm mkn BABI 
Pendapat anda mengenai mereka yang merokok ini ..
  • pendapat saye ialah...muke perokok ni mesti mcm  


                                                              ini.........hehehehe



                                                   habisssssssssssssssssssssssssssss.....

6 313 orang mengomen:

  1. nur berkata...:

    cucu raksasa tumpang gelak.. betul tu penyataan awet muda.. hehe..

    JOM KE: ALL IN ONE

  1. c-tea berkata...:

    betul-betul..setuju sangat...yang paling penting..merokok membakar wang ringgit...adeh..

    jom baca kisah sedih si perokok tegar..di sini...sensasi dari blog ct..

    http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/aku-cukup-benci-dengan-rokok.html

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    hehe..mekaseh sudi bace,,,,, :))

  1. Lulu caldina berkata...:

    Kalau kat kotak rokok tu mcm-mcm gambar ngeri mengenai kesan rokok keatas badan..tapi perokok masih tak sedar..Huh! Say NO to ROKOK

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    @Lulu caldina betul2....tp dh ketagih..nak wat cane..

  1. perpatih_kenyalang berkata...:

    singgah dr blog abg ben... nak tau apa yg sy tulis pasal rokok? singgah la kat blog sya... http://perpatihkenyalang.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK