ZIZAN show atau JOZAN show?(maharaja lawak) astro warna

Selasa, 8 Mac 2011
sekarang ni Zizan show dah ditayang kan di Astro Warna saluran 132..bg korang..best ke?aq rase an..tak best..hehe..lagipon..xde sapepon yg gelak..kalo yg gelak pon..cume sound effect dye je..hmmm..no comment...pasal gelak2 tu.bukan masalah yg aku nk bgtaw kat korang sekarang ni..tp masalahnye adelah...scroll bwh...
                                                                      *
                                                                      *



mereka ni..berdua lebih baik..cewwah!..mcm lagu acha septriasa lak..haha...tp mengapa mereka dipisahkan??mengape?kalau zizan sensorang..xbest ar..mcm lawak dungu je...xde sape gelak..tak laku...tp..kalau diorg berdua..studio tu mcm nk pecah dgn gelak ketawa...aq bukannye ckp zizan ni xbest..tp dye cume tak best bile sorang2..kene ade johan jugak...sbb diorang ni sherashi bershame(serasi bersama)...copp!!aq xckp diorang gay..karang..xpasal-pasal aq kene saman..lek luhhh!!!...aq cume ckp..diorang punye lawak mmg menjadik kalau bersame....aq tgok raje lawak pon just nk tgok lawak 'dua org badut ni je'..(kasar giller ayat)..

alarhh!!..itu semua tak penting..yg penting nnati aq nk tunggu kemunculan maharaja lawak kat astro warna...tak sabar nih.....wawawa.....handalan2 pelawak2 bertanding...kite tgok..sape yg lebih terer.... 




                       yang ni je org ke yg bertanding??eh tak lah..ade lagi ramai..jap2..scroll bwh.....
                                                                           *
                                                                           *

                                                taukey pon ade gak weh!!

wow!!..mesti mantopp giller kan kalau pelawak handalan yg mmg handalan ni berentap.....tak sabar!!tp an...berita gembire nye adelah...johan ngan zizan bergabung lam maharaja lawak ni sbg kumpulan JOZAN...hehe..mesti gempak giller an?
tgok tu-tgok tu..korang rase dye wat lawak pasal ape ye?ngan baju ujan tu...eh2..tgok ar sndiri..sape yg x melanggan astro  warna tu..melanggan la cpt kalau nk tgok..hehe..jd promotter lak aq nih.....

4 313 orang mengomen:

  1. Tanpa Nama berkata...:

    yup... seperti yang dijangkakan...

    Zizan saja... memang lawak tapi tak gamat bila ganding dengan johan. Johanpun sama jugak. Cuba tengok penampilan johan sorang dekat drama dan filem. tak berapa menjadi.

    Nak tahu tak kenapa Johan dan Zizan boleh bersama... sampaikaj blog ni lebelkan serasi bersama...

    Cuba tengok tarikh lahir dua personaliti ni. dan kirakan... Nombor mereka semua sama.
    Tak percaya, cuba kira sendiri.

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    hehe..tak reti nak kire cane...

  1. mun gunnerz berkata...:

    betulke tak bes zizan show.aku tak penah tengok
    aku rasa johan lagi lawak dari zizan(pndgn peribadi)
    tapi biasa la dunia hiburan,paras rupa diutakamakan
    but i go for johan ataupun jozan.klu zizan saje takleh gi aha.ko rase gane anim

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    zizan show mmg tak best langsung..takde org gelak pon..juz buat lawak sndiri..btw...aggre dgn kamu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK