bila kawin nanti ,aku nak poligami!

Khamis, 14 April 2011


bila kawin nanti aku nak poligami sebab::
  • aku malas masak
  • malas layan suami
  • malas beranak
  • malas-malas-malas
tp masalahnye itu semua kewajipan bg para isteri..!!..
arghh!!..xnk pikir dh!...

aku juz nak cerita pasal seorang isteri ni...mase tu dye cite kat mak aku yg dye tu dh penat layan suami dye...sbb suami dye kuat tido...kuat-kuat..semua kuat..
aku pon dgr sekali waktu tu...then aku pon menyampuk
"poligami je la.."
.dengan penuh dramatik sekali..air mukanye berubah...dye lantas menengking aku..."org mcm suami ak tu tak patot poligami!poket pon selalu kering!!
"menyesal aku menyampok ckp dye"
baik aku snyap je..huh!
tp kalau dye sayang suami dye..knape dye sanggup menceritakan keburukkan suami dye pada org lain..kalau tak larat nak layan dh...poligami je la...mungkin tahap kemalasan suami dye tu teruk sgt kot...huhu

p?s::aku masih rase bersalah kerana menegur org yg lebih tua...menyesal! malu+takot


1 313 orang mengomen:

  1. KimiCnoL berkata...:

    owang tua pesan xbaek menyampuk ;p
    jom berpoligami..hehe

    JOM BACE ENTRY BARU =)

    1.cuti-cuti semester kini kembali


    2.Sekali sentuh PERCUMA Satu tupperware

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK