CONTEST : Leen & Kyerull || Janggut vs Muncung

Rabu, 6 April 2011
okeh2..kalini aku nak join satu contest anjuran akak Leen  ngan bro Kyerull.. contest janggut vs muncung namanye... 
 

syarat2 penyertaan adelah..
  1. warganegara Nepal dan negro
ok2..dh2 la mengarut..yg sebnr-bnr syarat nye adelah..

1. WAJIB follow blog Leen sebab dia yang akan updated pemenang.
2. Letak tajuk entri korang "CONTEST : Leen & Kyerull || Janggut vs Muncung"
3. Letak BANNER diatas didalam entri korang dan LINK kan ke entri ini
4. Letak gambar Janggut atau gambar Muncung dalam entri [GAMBAR SENDIRI]
5. Buat ayat paling kreatif untuk menarik hati JURI jangan buat karangan
6. Kemudian paste link entri korang didalam entri INI untuk semua kategori


TARIKH TUTUP
5 / 5 / 2011

PEMENANG DI UMUMKAN
15/5/2011

ok..dh jelas??kalau nak lebih paham lagi..tnye la Tuan contest sendiri.. iaitu Leen & kyerull..

 disebabkan aku ni pompuan..so aku pon letakla gambor muncung aku..actually..aku mmg penah amik gambar muncung..tp cuma sekali je....sbb aku tahu..bukannye comel pon..
sila jgn gelak!



eh..contest ni tak payah tag org ke?

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK