gara2 nak menang..aku snggup buat mcm ni...

Ahad, 17 April 2011
aku sbnrnye nye malu nak post mende ni kat blog aku...tp disebab kan aku nak menag..aku tahan malu...omaigosh!!!jap2..nak tutup muka jap....ehem2....dengan hormatnye...saye ingin meminta sedikit bantuan dari tuan2 dan puan2 semua untuk mengelike page ini>> LENS MANIA..

 
lepas tu korang like plak gambar ni>> CLICK THEN LIKE YE.. :))
Sebenarnye aku join contest ...sape menang dpt contact lens...pemenang akan dikira melalui jumlah like yg terbanyak...kalau korang nak join jugak...korang klik DISINI ...

harap2 korang sudi like,,hehe

1 313 orang mengomen:

  1. A y e s h a Ramlee berkata...:

    award untuk kamu : http://ayesharamlee.blogspot.com/2011/04/award-dari-kak-ariezah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK