jalan2 pegi sekayu...

Sabtu, 9 April 2011
assalamualaikum..kali ni aku nk wat entry pasal sekayu...kenape bukan 2 kayu atau 3 kayu?sbb dh mmg namenye pon sekayu...aq pegi sekayu tu semalam .....tp semalam mls nk update...penat sgt...ok la..ckp gune tak banyak..(ckp bnyk tak gune)..korang tgok la gambar suke-suki family aku nih...

photographer utk gambo ni adelah ayah aku...baru je rendam kaki waktu ni..sejuk sgt la......

gambar jejaka sebelah aku tu adelah ayah aku..ramai kate kiteorang mcm adik beradik..yang paling takleh blah..ade orang pikir dye tu pakwe aku...terduduk aku sebentar sambil mengucap....

posing ngan adik bongsu aku...kite orang bersiap-siap nak terjun dh ni!!

ini sofi..adek pertama....cara dye mcm tgh joget inang je kan?hehe...

                                        dgn mak aku.....cantik tak?hehehe

gambar ni waktu nak bersiap sedia terjun sungai....ok tu je,....bubbye!!....
jap2...nak wat peace dulu....
                                              PEACE!!

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK