malam tadi elektrik takde kat kemaman..

Rabu, 6 April 2011
assalamualaikum..awal kan aku post entry nih...sbnrnye aq nk cite..malam tadi tepat pukul 12 malam..elektrik takde...mmg panas gile...tp sebelum tu...ade org inform dh yg malam ni takde elektrik..waktu tu xde air sebab nak cuci loji..kali ni takde elektrik sebab cuci kabel ke??hurmmm...tepat pukul 12 malam td..tetibe aircond off..perwh!..panas gak ar..aku tak bleh nak tido...disebabkan aku takboleh tido...aku pon pegi dapur godek2 makanan berbekalkan cahaya lampu suluh...lepas tu..dalam pukul 12. setengah malam...Tuah(kucing aku) menjerit kat luar mintak nak masuk umah...Tuah tu mmg suka balik lambat..setelah melepak ngan kawan2 kucing dye kat luar tu..tak pun..dye baru pas melakukan aktiviti penyundalan(mengawan)...biasela...jantan kannnn....tp kalau dye mengawan..tak berdosa...lepas Tuah dah masuk dalam Rumah..aku terpakse peluk dye erat2...supaye dye tak keluar dari bilik...sebab kat ruang tamu tu ade lilin...takut dye langgar lilin tu..karang terbako rumah..kan dah naye...lepas aku dh selesai meniduri tuah...(aku tidorkan dye la)...aku pon bukak laptop..nasib baik penuh batteri laptop..hehe..tp bile aku nak bukak internet je...aku terlupa yang wi-fi xleh bukak..sebab elektrik takde...hish!!masalah2..kalau nak amik broadband karang susah lak kene redah bilik makbapak aku...so..aku pon termenung sane-sini..tak tahu nak buat ape..then aku pon baring atas katil kat tepi tuah yang tengah nyenyak tido tuh..aku tak boleh nak tido la...sbb tu ar aku baring sambil berangan...berangan ape tah..aku lupe...yang aku ingt..aku berangan nak beli contact lens yang 17.5 mm..tp bapak aku tak kasi beli contct lens...bapak aku takot rosak mata...habis je aku berangan..aku tertido...esoknye(hari ni)..aku bangun sembahyang subuh pukul 6 setengah..haha..lambat giller..tak sempat tahajjud...itu ar..sape suruh tido lambat...

                                                    gambar aku ngan tuah...

p/s::malam tadi tuah mengigau..dye mengiau sambil tutup mata..



1 313 orang mengomen:

  1. Nur Liyanz berkata...:

    apsall kuceng tuu nyebokk ???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK