masuk2 je, nampak muka aku..haha..jgn muntah sudah........

Sabtu, 2 April 2011
haha..sajeje nak tayang muke aku...woot2...nanti aku tayang muke aku pakai purdah lak ye...baru la alim skit..hehe..sbnrnye ape yg aku nk cite ni xde kene mengene pon pasal gambar kat atas tu..lari dari tajuk la gamaknye...

aku nk cite pasal hagemaru ni...korang kenal tak dgn hagemaru ni..alaaaaa..karakter kartun yg kat astro ceria tu..yang suke kentut tu..eh..dye kuat kentut ke?ok2..kisah budak botak ni sbnrnye seorang yg sgt kedekot...aku xpnh jmpe dye pon..aku juz tgok cerite dye je..hehe..dan pasal kentut td...x ade kene mengene ngan hagemaru pon..aku sesaje tambah..KENTUT....hehe..dan untuk pengetahuan semua..aku adelah manusia yang mencipta blog hagemaru tu...juz suke-suki..adik aku yg cadangkan supaya aku buat blog hagemaru...aku pon..ape lg...mmg suke buat2 busy dpn komputer...tp ayat2 dlm post entry hagemaru tu bukan aku yg tulis ye..itu semua hasil tulisan tgn adik aku..(walaupon type gune lappy je)..okla...kalau korang sudi singgah blog tu..korang klik DISINI. jgn KENTUT sudah..nanti berkepam blog tu...

p/s::link yg digunakan hanya untuk suke-suki shj..

2 313 orang mengomen:

  1. Abang Long berkata...:

    Salam...patutlah cam pernah nengok muka tu sebelum ni...ish3. Skrg ni almost hari2 nengok katu hagemaru tuh. Kena paksa temankan ai bongsu tu

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    erm...pnh tgok ke long? hehe...sbnrnye x brape mnt sgt ngan hagemaru tu...sbb mcm cite dungu..haha LOl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK