woii!!.ko ingt aku ni gile s*ks ke??!!!

Selasa, 5 April 2011
hari ni aku mmg bengang giler tahap babun ar..waktu aku bukak tagged.com td...ade ke patot mamat ni tag gambor lucah kat aku!!..mmg tak boleh dimaafkan!..mamat yg tag gambor tu sbnrnye org putih der!...patot ar lucah smacam..
                                                                       
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||||
|||||||||||||||
||||




aku tunjuk dua je..yg lain tu terok sgt..hishh!!..bertambah dosa aku ary ni (bajek baik)
KALAU KORANG NAK TGOK LAGI GAMBAR YANG SETERUSNYE..KORANG JUZ KLIK DISINI JE...malas nak letak gambar tak elok dlm blog aku ni...

4 313 orang mengomen:

  1. Almade Nespesor berkata...:

    dulu pun sy penah kene tag gamba mcm tuh.. geramm jee kan !

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    betul2...dh la tak tahu mcm mane nak buang...

  1. aniline berkata...:

    dulu sy pon bnyk kali kena, bongok sungguh org melayu pn mengetag jugk pic tu. skrg da tak aktif tag da. :(

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    sy pon x aktif gk ngan tagged tu..tp juz nk check je ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK