BLOGGER LELAKI vs BLOGGER PEREMPUAN

Rabu, 18 Mei 2011

ok..ini kali yg ke 9000+++ saye join segmen dari SANTAI BERSAMA BEN ASHAARI.....(tipu je)
klik gambar kalau nak join..
dan soalan cepu emas dari beliau adelah....
SETUJUKAH ANDA BAHAWA WANG HANTARAN PERKAHWINAN DISEDIAKAN 100% OLEH PIHAK PENGANTIN LELAKI  ?
 dan pendapatan saya adelah::
setuju sangat2...sebab perempuan ni kan bila dah kawin,kena jaga suami,masak,basuh pinggan,bertelur beranak,jaga anak...dan macam2......bak kata mak saye-penat woo..nak bgtahu satu persatu kerja seorang suri rumah a.k.a. bonda ni...seminggu pon tak abis kot...apetah lagi bonda2 yang bekerja.perempuan yang dah kawen ni..awal2 pagi lagi kena bangun.. masak breakfast untuk keluarga..kalau lelaki..pergi kerja duk opis...duduk3x..salin,photocopy,type kertas kerja..pastu balik nak makan..nak makan cari isteri gak..kalau isteri yang bekerja tu..balik2..kena masak..lepas masak,(kalau yg ade anak)amik anak kat tempat jagaan(nursery)..pastu malam tu nak makan lagi...(dinner)..isteri lagi kena masakkan...laki duk depan TV..goyang kaki..pastu tanye.."syg oi!.nasi dah siap ke belum?abg lapor ni!.."
ha..tengok..sape yg lebih kepenatan?
sebab tu la sebelum kawen..si bakal suami ni kena bersusah payah dahulu..tentang wang hantaran tu..lelaki kena bertanggungjawab...sebab,lepas kawen..semua hal2 isi dalam rumah..isteri yg jaga..bukan isi dalam rumah je..tp si suami pon akan dijaga dengan penuh kasih dan sayangnye...(hehehe)..

habiss.ss...ss.....

nota-naughty:: cewwah!!.walaupon saye sedang memegang status anak dara...tapi ayat mcm dah berpengalaman.heheh!

4 313 orang mengomen:

  1. mizzkechique berkata...:

    setuju!!!!!! give me 5!!!

  1. Finaz Jaafar berkata...:

    huhuhu..pompuan kne demand lebey sket..mnja2 gitu..ecehhh~

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    mizz kechiq:: yeah!!..give me five!

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    finaz :: sifat semulajadi pompuan kan mmg gitu..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK