Maharaja Lawak minggu ke-7 [silent comedy]

Ahad, 8 Mei 2011
disebabkan pihak juri memutuskan bahawa kumpulan jambu adalah kumpulan terbaik..maka...mereka bersepakat mencabar peserta Maharaja Lawak pada minggu ke-7 untuk membuat tema silent comedy...susah tak?elleh...kacang je an?haha <

                                                       (amik ko kena jelir!)

tp bagi aku..jambu mmg best.dan jambu jugak adelah antara group kegemaran aku dalam maharaja lawak...





selain jambu..group fevret aku dalam Maharaja Lawak adalah Jozan,Nabil dan Sepah..diorang mmg best gile habaq hang!!..
bagaimana ngan group lain?
ok..gru lain tu bes gak..agak gempak sedikit..tp xdela segempak Group Fevret aku...mcm balas,.terkenal dgn trademark mereka yg suka berdouble meaning...lawak depa tak penah tanpa double meaning..agaknya diorang buat lawak untuk 18 tahun ke atas kot..haha
tp bagi aku...Man dan Amir mcm takde harapan nak jadik Maharaja Lawak...kadang2 je best...naik trun-naik turun,...tp mane tahu kan...org yg kite tak sangka tu yang jadik juara...

p/s:akademi fantasia tak terpikir ke nak buat mcm maharaja lawak tu?juara bertanding sesama juara...pasti mantopp gille!!!

2 313 orang mengomen:

  1. fyna berkata...:

    minat JOZAN gak...
    amir?mmmm...
    bile die nk keluar?

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    enthla...amir tu x kuar2..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK