Erul tahan malu!

Sabtu, 4 Jun 2011


assalamualaikum..
sape yg tgok AF smalam,kompom akan tergelak punye tgok erul yang excited gile time pakNil umumkan finalis untuk ke final..memula pakNil nak main2 la kononnye nak bagi Hazama gempak sikit..ingatkan Hazama yang tersingkir..aku nak menjerit dah time tu..alih2,dapat ke final rupenye..adeh!..memain tu..tapi lepastu part nama Erul diumumkan..Dye ingatkan dapat ke Final,rupenye tersingkir!..haha!..dah excited gile dah tu,..mcm nak sujud syukur dah!..haha!
  • tak baik tul gelakkan orang!
kalau aku jadik Erul kan....aku tak kuar umah dh!.aku nak nyorok bawah tempurung..huihui!...
tapi,kalaulah aku ni ade kuase untuk mengatur pemenang2 di akademi Fantasia...aku akan pilih....
  • TEMPAT PERTAMA
 HAZAMA a.k.a. PAKLANG
sebab hazama adelah performer!..cewwah!..dan dia pandai menarik perhatian penonton!..aku suke!
  • TEMPAT KEDUA
LENA :BOLEH BAH KALAU KAU 
 sebab suara dia unik!..aku suka suara dia..dan dalam ramai2 finalis akademi fantasia..aku undi Lena yang terbanyak..haha
  • TEMPAT KETIGA
FINA::
entahla..sbb suara dia tinggi kot...aku tak berape minat sgt ngan dia..sebab kurus gile..kalau dh chubby sikit kang,baru aku nak minat (AYAT JAHAT)
  • TEMPAT KEEMPAT 
AZRI::
sebab suara dia macam faizal tahir...aku suke faizal Tahir je... 

Nota-Naughty::kehenseman Erul dah ilang akibat peristiwa malam tadi...haha 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK