Game Disney Waktu Rehat Owesome!

Isnin, 6 Jun 2011
assalamualaikum..
hye sikacak and sicantik semua..heheh
penat gile ari ni,ade program anjuran ayah aku,..aku jadi tukang tulis name kat meja pendaftaran..pastu aku pon terus melangkah kaki laju2 balik ke rumah..ye la,aku takut nanti,kalau lmbt balik kang,ayah aku suruh nasyid,uihh!!tanak aku!..dah ar aku sorang je pompuan..haha.
ok,berbalik kepada tajuk,...tadi..aku ade main game kat WaktuRehat.com.. kalau tak tahu ape itu waktu rehat,korang bukak je la website dye.. WaktuRehat.com ..setiap hari pukul 12 tengahhari cerita ni bersiaran kat Disney.saluran 615..ok,dah mcm promoter dh aku ni!
berbalik lagi kepada cerita yang dah lame aku nak balikkan dari tadi lagi,tapi terberbalik-balik,sebenarnye aku syok gile ar kat website WaktuRehat.com tu..sebab game dye kelakar gile...aku main game ni..
(tgok gambar bawah)


aku main game Waktu Rehat Starring You ...pastu dye kuar mcm ni(tgok gmbar bawah)


dye suruh upload gambar yang kite nak match kan ngan pelakon2 Waktu Rehat .(tgok gambar bwah)

aku masukkan gambar ni>

pastu,bile dah dimatch kan,jadila gambar mcm ni> (tgok gambar bawah)


daripada pakai tudung,jadik mcm tak pakai tudung la plak..heheh..ok,..aku tak dose!!
dan apabila aku klik button yang tulis next tu,..jadi la video muka aku duk joget2 mcm ni(tgok gambar bwh)


memang lawak!.tapi kalau korang tgok video muka aku joget2 tu,..lagiiii la lawaknyee!!..nak tengok?
KLIK LINK DIBAWAH
Nota-Naughty:: Dah mcm orang terencat dah aku ni

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK