Lisa Surihani panggil Yusri KRU dengan panggilan B ?

Ahad, 12 Jun 2011


semalam rasenye aku tgok melodi,ade gossip tentang lisa surihani ngan yusri kru..kaw2 punye,..malam tadi pulak aku tengok Hazama juara AF9,perform ngan lisa surihani,..pade sesape yang tengok tu,konfem ar tahu kan?memula aku pelik gak ar,sape lak yang duk terjoget-joget kat atas speaker tepi pentas time hazama perform tu,.tgok kat video klip tu nampak mcm fina,..tapi time persembahan tu asal lain mcm je body dia,..fina kan kurus kering,lisa surihani lak mantopp! punye..so aku tunggu punye tunggu,time habis Hazama melalak,rupenye lisa surihani,


..then Hattan ade tegur,."Hazama,lu jangan tenung sgt Lisa surihani tu,marah Yusri kang!"mcm tu kot gaya cakap pakcik hattan..tapi aku tgok time tu,muka Hazama macam Cairr je dengan Lisa Surihani tu...aku pon cair gak tgok muka hazama cair,..adoyai..haha..okay,berbalik kepada Melodi semalam,..time wartawan duk tanya2 kat couple tu(lisa surihani & yusri kru)..diorang macam nak berdalih taw! I LIke! nampak sweet sgt diorang tu..lepas tu wartawan ade tegur,."tadi i dengar lisa ade panggi yusri dengan sebutan B,ermm,ce cite2.."mcm tu la kot kata2 wartawan tu,..then diorang pon berdalh-dalih gak,..haha..kalau aku jadi diorang,..aku malu gak nak ngaku,.nak wat camne,..lisa surihani dah terbocor rahsia,..haha..tapi still boleh berdalih..


tentang af semalam,..aku memang sgt2 berbangga la,sebab ramalan aku betul belaka tentang juara,naib juara,tempat ketiga dan keempat tu,semua betul belaka,..tak caye?sila rujuk SINI..

Nota Naughty::aku suka kalau Lisa Dengan Yusri disatukan..haha!

9 313 orang mengomen:

  1. mizzkechique berkata...:

    molek la tu...awwwww..

  1. nizam said berkata...:

    wah lisa bercinta pom sorok ...hihihi

  1. Sofi_DrummEr berkata...:

    hahaha,dengan hazama pon kaklong boleh cair ke?lawok2..

  1. nelly berkata...:

    sweet !

  1. 'Aisya Salim berkata...:

    hazama the best;)

  1. fadh leyanie berkata...:

    nampak gayanya..ramai la jejaka kat luar sana patah hati..:)

  1. baca dan senyum berkata...:

    2 baru yusri belum incik baca lagi, haha

  1. yusri nie sper???dy pnjual minyak tanah ker???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK