Maharaja Lawak minggu 11,Jozan Terbaik!!

Jumaat, 10 Jun 2011
sape yg dh langgan astro warna ni kompom dah tgok kan maharaja lawak mlm tadi?tp hari ni aku nak review lagi....memang terbaik ar lawak diorang malam tadi,..pecah perot nangis2 aku tgok lawak diorang,...jom same2 cekidaot!..

paling aku tak tahan yang part johan jadik Hafiz..nyanyi lagu awan nano tunggang terbalik..nano-nano je yang diulang...tapi rambut dah iras hafiz dah..haha...okeh,..tak sbr tunggu akademi fantasia yang final...

Nota-Naughty::malam tadi dah nyaris2 nak pegi kuantan tgok maharaja lawak..tapi tak jadi..tgok kat umah pon jadikla...

2 313 orang mengomen:

  1. 'Aisya Salim berkata...:

    haha ! jozan mmg tbaaik semalam ! hahaha:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK