Dialog antara lembu dan ayam

Ahad, 2 Oktober 2011



Ayam:      manusia ni memang kejam,pastu selfish betul!  

Lembu:    Ngape ko cakap gitu plak?

Ayam:      Tengoklah ape yang diorang dah buat kat aku...warghhh!!!

Lembu:    Hah?! Buat ape plak?

Ayam:     Aku ni punyela bertelur tiap-tiap hari,aku cadang nak la ade anak dalam tiga,empat ekor,Bak kata orang,adela jugak waris aku bila aku  dah takde nanti.Tapi manusia ni tak berhati perut,hari-hari makan telur aku.macam mane aku nak ade anak?! Kejam! Uwaaaaaaa.!

Lembu:    Ala,kau punye problem sket je,..aku punye lagi besar tau!

Ayam:      Maksud kau?

Lembu:    Aku ni kalau difikirkan lagila nasib malang,Rase nak bunuh diri pon ade.Tension! Kau bayangkan,hari-hari manusia minum susu aku,tapi takde sorang pon yang pernah panggil aku mak.Kejam!kejam!Kejam!..arghhhhh!!

    • Nota-Naughty: kalau lembu tu sumpah nanti,jadi batu la korang gamaknye ye...
    • moral story: jangan minum susu lembu...

    2 313 orang mengomen:

    1. tak nak minum susu lembu dah.

      hehehe

      have a good dayyy.

    1. mayrahazim berkata...:

      hahaaha.. kelakar tollll...

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    CLICK-CluCK