Kelebihan menjadi orang tua

Khamis, 6 Oktober 2011


Ramai yang risau jadik tua,takot perot menggelebeh la,ketiak takde bulu la....tapi disebalik tu,tersimpan seribu satu kelebihan menjadi orang tua,..tapi aku akan bagitahu 5 je kelebihannya..kelebihan yang lain tu korang cari sendiri la ye...kelebihan-kelebihannya ialah......jeng-jeng-jeng....


  • Tak perlu bimbang rahsia keburukan masa zaman muda terdedah pasal kawan-kawan kebanyakkannye dah pon kembali ke rahmatullah.kalau ade yang hidup pon ntah-ntah dah lupa..
 
  • Buleh bace surat khabar dengan tenang,walaupon cucu pasang muzik kuat-kuat pasal sound telinga dah rabak.dalam erti kata lain,”pekak”

  • Kepada yang lelaki adelah sangat bertuah kerana bakal mendapat pangkat datuk setelah memperoleh cucu..
 
 
  • Kalau tak berkenan atau meluat tengok perangai budak-budak muda yang berkelakuan tak senonoh,boleh bukak spek mata..



  • terdapat kupon dan tiket untuk warga emas yakni orang-orang tua dengan bayaran setengah harga..
 
 
Nota-naughty: tapi kalau aku yang jadik tua,mungkin takkan pekak,..heheh

0 313 orang mengomen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK