Kenapa korang patut kekal gemuk

Sabtu, 1 Oktober 2011
Sebab-musabab korang rasa patut terus kekal gemuk,dalam erti kata lain,redho ajelaaaaaa...........sebab-sebabnye adelah........

    • kengkawan korang kate korang ni kiut,dalam erti kata lain,gemuk tu buat korang jadik kiut,jadik,kalau dah tak gemuk,maka tak kiut la jadiknye...
     
    • Walaupon gemuk,tapi korang sihat,dan takde masalah kesihatan,yang serius maupon separa serius.Makanlah sebanyak mana,dan segala penyakit payah nak hinggap,obesiti je ...hehe
     
    • Dah bermacam-macam cara dah ubat diet korang cube,tapi tak mendatangkan kesan.pasal dah memang semulajadi genetik keturunan korang semuanya berbadan super duper jumbo.
     
    • Haiwan peliharan korang adelah mammoth yakni datuk nenek moyang spesies gajah dulu,Jadik,korang rase best sebab hampir mempunyai persamaan.
     
    • Korang makan sikit tapi badan tetap gemuk dan naik mencanak-canak.jadi,lebih baik makan sebanyak-banyaknye sebab efeknye tetap sama.
     
    • Korang dikelilingi kengkawan dan handai taulan yang gemuk-gemuk belaka,.jadik,tak rasa tersisih dan disisihkan dek sebab kegemukkan tu..

      
    Nota-Naughty: Pegi SlimWorld je,ramai yang jadik slim giler sebab buat rawatan kat sane.,.tengok iklan la....


    1 313 orang mengomen:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    CLICK-CluCK