ciri-ciri lelaki idaman sigadis

Sabtu, 9 Jun 2012

Assalamualaikum…..w.b.t


ini lelaki mane tah..aku  search lelaki hensem,jmpe gambar dye..


Ok,tajuk macam menarik je, .macam je la kot

Tak dinafikan,Ramai lelaki ingin menjadi idaman wanita,ye la..tak perlu ngorat2..ade je yang tersangkut..cara2 nya mungkin senang bagi yang ada pakej seperti….

1-  kaya
Setiap perempuan nakkan lelaki yang setabil,tak semestinya kaya,setabil dari segi kewangan,takde la susah nak cari makan macam kais pagi makan pagi,kais petang makan petang..

2- hensem
Tak perlu la hensem sangat,sekadar sedap mata memndang,takde la perempuan tu rase nak pelempang je muka  korang ,

3- kelakar
Ini  pon salah satu pakej yang penting gile,kalau sigadis tengah feeling2 sedih atau ada masalah,korang bolehla ceriakan hati beliau..kalau korang kelakar la.

4- romantic
Kes2 romantik ni bergantung kepada individu,ade yang jenis biase2 je,ade yang jenis romantic,ade yang jenis tak romantic langsung,tapi sifat semulajadi wanita adalah suka dibelai,so,belai2 la jiwa mereka,contohnya panggil mereka dengan nama manja2 ke,jangan panggil kucing plak..

5-Orang Kuat Ugama - OKU
Perempuan akan kagum bila bakal suami adalah seorang yang beriman,contohnya macam kuat beribadah,segala percakapan adalah mengenai bab agama,tak pernah bersembang benda2 yang lagha’ saje..sekurang-kurangnya perempuan akan berasa selamat bila bersama dengan orang yang kuat mengamalkan agama,dan anak2 akan terjamin dunia dan akhirat..

Tapi disebalik semua pakej2 seperti yang diatas,terselindung sebuah perkataan iaitu ‘CINTA’ ..bila si gadis mencintai anda,mereka akan menerima anda seadanya,so,janganla takut bini lari bila hilang satu pakej..haha

Nota-naughty – bila anda adalah seorang yang kuat mengamalkan agama,otomatik anda adalah seorang yang baik, Jangan tersilap amal sudaaaa

7 313 orang mengomen:

  1. Mra Mastura berkata...:

    uu da baca. selamat dari hantu raya. -.-'

    hehhe kite nak lelaki kaya! haha gurau. OKU for me pleaseeee. hehe tp yg lelen tu kalau ada, BONUSSSS!! ^__^

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    yang kaya wajibb...haha

  1. BLOG-EPIC-SCENE berkata...:

    kalo ada semua kriteria kat atas tuh mesti layak jadi gigolo kan?? hahaa

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    bole je...silakann

  1. AkuBiomed berkata...:

    Semua orang mempunyai senarai pasangan yang diidamkan tetapi semua dapat apa yang dihajatkan.

  1. Bro Framestone berkata...:

    ada ke yang minat dengan bro...??

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    adeee..isteri bro la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK