pertandingan kecantikkan

Jumaat, 8 Jun 2012

                             valeria lukyanova yang buat surgery sebijik mcm barbie


 kenapa kat dalam blog aku ni asik buat topic pasal cantik and ade sikit2 bab agama ek,aku pon tak taw,tapi yang pastinya,cantik dalam beragama..adalah motto blog aku..aku buat topic cantik sebab aku ni sukakan kecantikkan, lagipun,Allah kan sukakan kecantikkan ,tapi memang lumrah manusia sukakan benda2 atau orang2 yang indah dipandangan mata.kalau pegi mana2,shopping mall atau mane2 je la,.aku suka tengok perempuan yang cantik,berpakaian sopan dan fesyennya tak melampau atau dalam bahasa mudahnya,menutup aurat dengan sempurna,.

Aku suka tengok perempuan ni bukannye aku ni lesbian atau papepon..astaghfirullah…minta dijauhkan la…,aku Cuma tak mau la tengok lelaki,nanti diorang pikir aku minat diorang kang,ataupon nanti timbul bintik2 hitam dihati..just jaga mata je la,jangan tengok benda lagha’..

Dan,kalau di kaji dan diselidik,orang barat pula suka membanding-bandingkan kejelitaan dan kecantikkan seseorang,cuba bayangkan,dah berapa banyak pertandingan ratu cantik,diantaranya adalah, miss universe ,miss country ,miss earth ,miss congeniality ,miss city ,face of vegas , true beauty,



Tapi dalam kesemua pertandingan kecantikkan tu,mereka memasukkan unsur2 kebaikkan sedikit..contohnya,ratu2 cantik pasti akan diuji mengenai kebaikan mereka melalui hiding camera ataupon mereka ditugaskan ke rumah2 orang2 susah,dan ada juri yang akan mengadili..so ,takdela si kalah terasa hati,kononnya pemenang adalah lebih cantik dari mereka..jadi,secara kasarnya,pertandingan ini diadili secara adil dan bukan rupa cantik lah matlamat sebenar..



Nota-naughty - pertandingan ratu cantik adalah pertandingan quarter naked ,ape2pon,ianya tetap haram disisi islam..


4 313 orang mengomen:

  1. AkuBiomed berkata...:

    Menakutkan melihat gambar-gambar manusia seperti patung.

  1. Bro Framestone berkata...:

    cantik ke tue...??

    macam tak berselera je nak tengok dorang.

  1. ❀Hanim_RosLan❀ berkata...:

    cantik sgt..jgn ckp tak cntik..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLICK-CluCK